Een laatste berichtje....

29 april 2018 - Rhoon, Nederland

Hallo allemaal!

Dit is ons laatste berichtje op deze weblog.
We zijn nu 12 dagen thuis en het gaat goed met ons! We zijn hard bezig geweest met wennen en het ontwikkelen van routines. Uiteraard is er wel eens een crisisje. Vaak heeft dit te maken met iets dat Saran wil of niet wil, hij is namelijk wel een mannetje met een sterke eigen wil. Soms zijn er ook onduidelijkheden doordat we elkaar even niet goed begrijpen. Natuurlijk is er voor ons alle drie nog veel te ontdekken, maar we hebben het heel vaak erg leuk met elkaar.  Hij is vaak heel vrolijk, hij eet en slaapt goed en hij is erg ondernemend. We hebben dan ook al best veel dingen ondernomen met hem, zoals in de tuin werken, tochtjes naar de vele speeltuintjes in de buurt, naar de kinderboerderij, naar de Ikea, winkelen in Rotterdam, op visite bij Fabian en Jolendy, op de fiets naar Barendrecht om koningsdag te vieren (hij geniet erg in het kinderzitje) en een dagje naar Zeeland om mijn ouders en Ronald, Wendy, Fenna en Liza te bezoeken. Saran geniet echt van die gezellige uitstapjes en wij ook.

Wij gaan de komende weken nog even genieten van ons verlof en daarna rustig aan kijken hoe we weer een beetje aan het werk kunnen gaan. We zijn van plan de komende maanden zelf voor Saran te zorgen, dus werk zal voor ons beiden een tijdje op en laag pitje staan. Best fijn!
We zijn van plan deze weblog met alle verhalen en fotos en jullie geweldige reacties als herinnering voor Saran af laten drukken in een fotoboek.  Bedankt allemaal!

Veel liefs van Chris, Annemarie en Saran

We didn’t give you the gift of life,
But in our hearts we know.
The love we feel is deep and real,
As if it had been so.
For us to have each other
Is like a dream come true!
No, we didn’t give you
The gift of life,
Life gave us the gift of you.

1. Tessa:
    29 april 2018
    Dankjewel dat we mochten meelezen en -kijken hoe jullie een gezin werden. We hebben genoten van alle verhalen en zijn zò blij dat Saran nu voor altijd bij jullie hoort! 😘
  2. Ria:
    29 april 2018
    Lieve Annemarie, Chris en Saran. Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie drietjes. Wat is Saran een vrolijk mannetje, hij lacht op bijna elke foto! Wat fijn dat we al die weken konden meegenieten van jullie belevenissen en prachtige verhalen. We wensen jullie een mooie toekomst samen!
  3. Leonie:
    29 april 2018
    Super bedankt voor het meenemen in jullie belevenissen en in het worden van een geweldig gezin! Ik heb genoten!! 😘
  4. Cees en Ina van der Werf:
    29 april 2018
    Ook wij mochten meelezen hoe jullie als goede vrienden van onze (klein)kinderen een gezin zijn geworden en zullen op afstand jullie belevenissen blijven volgen en jullie regelmatig zien in Barendrecht. Wat een waar en prachtig gedichtje waar jullie je weblog mee afsluiten. Veel geluk met z’n drietjes.
  5. Judith:
    29 april 2018
    Lieve Chris, Annemarie en Saran, Ik heb ontzettend genoten van het lezen van al. jullie verhalen! Het was bijzonder om zo langs de zijlijn mee te leven met het hele proces tot nu toe. Dank hiervoor!😊 Saran is een prachtmannetje😍 en ik heb er alle vertrouwen in dat jullie een mooie toekomst met elkaar tegemoed gaan! Geniet ervan. Alle goeds gewenst! Liefs Judith
  6. Marja:
    29 april 2018
    Het ga jullie goed. Ik heb genoten van de verhalen en foto's. Zo mooi! Smaakt eigenlijk naar meer.... 😄 Heel veel liefs ook van Ad
  7. Nienke:
    29 april 2018
    Zo fijn dat het goed gaat en bedankt dat we een beetje bij jullie mochten zijn via de verhalen. Heel mooi. Geniet nog lekker van jullie verlof. Dïe tijd samen is erg fijn😘
  8. Jessica:
    29 april 2018
    Wat een prachtige blog is het geworden en hoe dierbaar ook voor Saran later.
    En wat doen jullie het goed als ouders! Petje af. Saran kan trots zijn dat jullie zijn ouders zijn.
    En wat een prachtig en ontroerend gedicht aan het einde. ❤️😢
    Geniet van elkaars liefde 💋
  9. Diny en Han:
    29 april 2018
    Mooi dat jullie zo natuurlijk met elkaar omgaan. De liefde die jullie voor Saran voelen komt over in jullie verhalen. Wij wensen jullie en Saran een goed en gelukkig leven toe.
    Fijn om al jullie verhalen te lezen. Het ga jullie goed.
  10. Gertjan Caroline Aimée en Julian:
    29 april 2018
    Heeeeel veel geluk samen! We hebben genoten van jullie verhalen en alle foto’s! Geniet van elkaar!!!
  11. Rachna:
    29 april 2018
    Ontzettend mooi om te zien hoe jullie samen op reis gingen en terugkwamen als gezin! :-) Heel bijzonder om dit vanaf de zijlijn zo mee te kunnen maken. Alle geluk voor jullie samen. En wat een prachtige laatste woorden van jullie blog....
  12. Ronald, Wendy, Fenna, Liza:
    29 april 2018
    Lieve Anne, Chris en Saran, wat hebben wij genoten van al jullie mooie en ontroerende verhalen, foto's en filmpjes! We wensen jullie heel veel liefde en geluk met elkaar!! 💙😘
  13. Anna:
    Lieve Annemarie, Chris en Saran,
    Ook ik heb genoten van jullie verhalen en heb me bevoorrecht gevoeld om dit te mogen meemaken van een afstandje. Heel veel dank daarvoor.
    En wat een mooie en ontroerende foto's ,maar ook heel veel blije foto's!
    Met zo'n start kan het niet anders dan dat jullie hem een liefdevol en warm nest bieden waarin hij (en jullie met hem ) mag en kan groeien.
    Alle geluk gewenst met dit mooie, ondeugende en eigenwijze mannetje!!
    Hartelijke groet, Anna xx
  14. Wen:
    30 april 2018
    Heel fijn dat alles zo goed gaat en natuurlijk dat we allemaal deel uit mochten maken van jullie prachtige avontuur (die natuurlijk nog heeeeel lang doorgaat ;-). Mooi gedicht om deze blog te eindigen. Tot heel gauw lieverds :-*
  15. Carina:
    30 april 2018
    Wat leuk dat we op deze manier zo met jullie mee konden leven, en wat fijn dat het zo goed gaat. Ik wens jullie heel veel geluk met zn drietjes.
  16. Corrie en Wim:
    30 april 2018
    Annemarie, Christian en Saran. Het was een heel mooi reisverslag en alle foto's overziende, stralen jullie veel blijdschap uit. Dat zal niet altijd zo zijn, dat begrijpen je zelf ook wel, dat is bij niemand..............Wij wensen jullie alle goeds voor de toekomst.
  17. Piet en Joke:
    30 april 2018
    Lieve Annemarie, Christian en Saran, wat hebben we genoten van jullie mooie verhalen. Heel ontroerend af en toe, maar ook heel vrolijk. We zien dat jullie heel gelukkig zijn met z'n drietjes en we wensen jullie heel veel geluk voor de toekomst.
  18. Noor:
    1 mei 2018
    Heel mooi om met jullie mee te mgen reizen, dat zal afkicken worden voor me van jullie mooie verhalen en jullie mooie kind! Jullie zijn een leuk en mooi gezin zo samen! Geniet van de tijd samen .. cliche maar het gaat zooooo snel😳heel veel liefs Luna Evy en Noor
  19. Liesbeth:
    1 mei 2018
    Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's, we hebben er van genoten 😊
    Veel geluk samen, groeten Okkie en Liesbeth
  20. Frieda Boudesteijn:
    2 mei 2018
    Veel dank voor jullie openheid, het voelde bijzonder om mee te mogen lezen en zo op de hoogte te blijven van jullie mooie avonturen. Heerlijk dat jullie zo van elkaar genieten ! De dagen zijn lang, maar de jaren zijn kort.. Veel geluk samen 🍀
  21. Marieke:
    2 mei 2018
    Dank jullie wel voor de bijzondere verhalen, heel mooi om zo met jullie mee te kunnen leven. Ik wens jullie heel veel geluk toe, geniet ervan!
  22. Evelien:
    2 mei 2018
    Wow, wat geweldig weer om te lezen! En zulke gezellige foto’s! Ben onwijs blij dat het zo goed met hem en met jullie gaat. Heel veel geluk met zn drietjes en ik kijk ernaar uit om hem over een tijd beter te leren kennen. Dikke zoenen, Eef
  23. Barbera:
    3 mei 2018
    Bedankt dat we mochten mee genieten van jullie prachtige reis! Saran is mooi mannetje! Heel veel geluk, liefde en vooral ook geduld met elkaar! Liefs vanuit Pattaya van Bas, Barbera en Rhys
  24. Martin:
    3 mei 2018
    Bedankt voor de verhalen. Veel geluk samen en we hopen daar nog heeeeel lang getuige van te zijn.